DESCARGAR LAS OBRAS DEL AUTOR/DESCARREGAR LES OBRES DEL AUTOR

+SABER / +PENSAR / -TEORIA / + LOGICA

sábado, 21 de junio de 2014

FELIPE VI, jo vull ser Rei

Jo vull ser Rei per moltes raons, per tal que m’empari la Constitución espanyola com aforat, per tal que els meus orígens feudals ratificats pel franquisme siguin coneguts per sempre, per tal que sense haver estat escollit pel poble aquest m’aclami i feliciti sota la pressió dels mitjans que l’Estat controla, per tal que els capitals heretats de l’avi en bancs de Suïssa alimentin a la meva família, per tal de sortir a la revista Forbes com un dels homes més rics del món sense haver treballat com la majoria de ciutadans, per tal que si cremen una imatge meva siguin castigats els piròmans, per tal que si jo desfaig els símbols dels altres a mi no em passi res, per tal de semblar el salvador d’una nació que sota un deute bola de neu mai més no podrà aixecar el cap, per tal que els meus cunyats restin lluny de la meva impunitat, per tal que la meva vida íntima, per molt inmoral que sigui, mai ningú la pugui esventar, i jo vull ser Rei per tal de semblar-me al Déu Cèsar de l’antic Imperi Romà on tots l’admiraven, respectaven i temien. Ara, quan apareixes presidint grans partits de futbol, veig en tu el mateix que el passat, el pa i el circ de l’emperador cèsar. Avui dia el pa és l’atur que obtenim dels préstecs bancaris internacionals i el circ és la “roja” que presideixes per enaltir el nacionalisme espanyol en detriment de la pluralitat restant. Per cert, aquest any ella ha caigut. Tu, quan ho penses fer?

1 comentario: